لعشاق التميز شقه تحفه بسعر لقطه بمنشية البكري مصر الجديدة

لعشاق التميز: شقة تحفه بسعر لقطه بمنشيةالبكري/ مصر الجديده !

فرصه رائعه: شقه تمليك من المالك مباشرة بسعر لقطه في منطقة (منشية البكري). الشقة تقع في (شارع التبريزي) متفرع من شارع (الخليفة المأمون) بمصر الجديدة. الشقة قريبة من جميع الخدمات و خطوط المواصلات و المحال التجارية من سوبر ماركت و كوفي شوب و 5 دقائق من ميدان روكسي بمصر الجديدة.

الشقه تقع في (الدور الاول)، و ليس دور ارضي، في عمارة مكونة من 4 ادوار و تصلح للسكن او لعيادة او مكتب. و يوجد أيضا حصة مخصصة لكل شقة بأرض العقار مكتوبه في عقد التمليك.

مساحة الشقة 62 متر. و مكونه من صاله كبيره و 2 حجره نوم و مطبخ و حمام. و ممكن ضم المطبخ الصاله (نظام الامريكان كيتشن/ المطبخ الامريكي) !! و الشقه بها وصلات و عداد غاز طبيعي و أيضا عداد الكهرباء العادي و ليس كارت الشحن!!

الشقه متشطبه تشطيب سوبر لوكس: ارضيه سيراميك و دهانات جديدة، و بها 3 تكييفات نظام شباك تعمل كلها بكفائه عاليه.

الشقه تصلح ان تكون عيادة دكتور ، ممكن 2 دكتور و الصالة مشتركه بينهم. او تصلح مكتب إداري او سكني. و ذلك نظرآ لموقعها المتميز جدا و قربها من جميع الخدمات و خطوط المواصلات، و أيضا لانها دور اول، و ليس ارضي!!

البيع من خلال المالك مباشرة ( الحاجه ناديه). و الاتصال يوميا من الساعه 2 ظهرا حتي الساعه 11 مساء. و تحديد موعد مناسب للطرفين للمعاينه.
يوجد أيضأ عدد 2 فيديو ممكن ارسالهم لحضرتك علي الواتس اب لمعاينه الشقه من الداخل و المنطقه و العماره من الخارج كنوع من المعاينة الاوليه!!

Similar Posts